Baboszewo, 18.01.2022 r.
WÓJT GMINY BABOSZEWO
PPGNiOŚ.6220.12.27.2021
o zakończeniu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 9, art. 10 § 1, 36 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 t.j.), zwana dalej „Kpa”,
zawiadamiam strony postępowania
że w sprawie administracyjnej zainicjowanej wnioskiem z dnia 09.11.2021 r. firmy Electrum PV 4 Sp. z o. o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2 MW ze stacjami nn/SN oraz infrastrukturą towarzyszącą i magazynem energii na działce nr 4 obręb Brzeście Samo, gmina Baboszewo” został zebrany cały materiał dowodowy niezbędny do rozstrzygnięcia w/w wniosku.
Ponadto informuję, iż że sprawa dotycząca wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia nie może zostać załatwiona w terminie wskazanym w Kpa. Powodem niezałatwienia sprawy w terminie jest konieczność zapewnienia stronom postępowania czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwienia wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów.
Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Baboszewo ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek – czwartek 7:30 – 15:30 i w piątek 7:00-15:00), a także o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia i obwieszczenia go w sposób zwyczajowo przyjęty. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Baboszewo przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Art. 10. § 1 Kpa „Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań”.
Art. 37 § 1 Kpa stronie postępowania służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Art. 49 § 1 Kpa „Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach
i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.
Upubliczniono w dniach: od 19.01.2022 r. do 02.02.2022 r.
z up. WÓJTA
mgr Paulina Dobrzyńska
Zastępca Kierownika Referatu Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami
i Odpadami Komunalnymi, Ochrona Środowiska
i Rolnictwa
Otrzymują:
Sprawę prowadzi: Paulina Dobrzyńska, tel. (23) 661 10 91 w. 37