BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urzędu Gminy w Baboszewie

  • MENU PRZEDMIOTOWE »
  • Obwieszczenia »
  • Bieżące »

Obwieszczenie Wójta Gminy Baboszewo PPGNiOŚ.6220.10.14.2021 z dnia 18.01.2022 r.

Baboszewo, 18.01.2022 r.

WÓJT GMINY BABOSZEWO

PPGNiOŚ.6220.10.14.2021

OBWIESZCZENIE

o zakończeniu postępowania administracyjnego

Zgodnie z art. 9, art. 10 § 1, 36 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 t.j.), zwana dalej „Kpa”,

zawiadamiam strony postępowania

że w sprawie administracyjnej zainicjowanej wnioskiem z dnia 09.11.2021 r. firmy Electrum PV 4 Sp. z o. o. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 5 MW ze stacjami nn/SN oraz infrastrukturą towarzyszącą i magazynem energii na działkach nr 15/1, 15/2 i 16, obręb Lutomierzyn, gmina Baboszewo” został zebrany cały materiał dowodowy niezbędny do rozstrzygnięcia w/w wniosku.

Ponadto informuję, iż że sprawa dotycząca wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia nie może zostać załatwiona w terminie wskazanym w Kpa. Powodem niezałatwienia sprawy w terminie jest konieczność zapewnienia stronom postępowania czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwienia wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów.

Przewidywany nowy termin załatwienia ww. sprawy to 28.02.2022 r.

Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Baboszewo ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek – czwartek 7:30 – 15:30 i w piątek 7:00-15:00), a także o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia i obwieszczenia go w sposób zwyczajowo przyjęty. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Baboszewo przed wydaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach.

POUCZENIE

Art. 10. § 1 Kpa „Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań”.

 Art. 37 § 1 Kpa stronie postępowania służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:

  1. nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
  2. postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.

Art. 49 § 1 Kpa „Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.

Upubliczniono w dniach: od 19.01.2022 r. do 02.02.2022 r.

z up. WÓJTA
mgr Paulina Dobrzyńska
Zastępca Kierownika Referatu Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami
i Odpadami Komunalnymi, Ochrona Środowiska
i Rolnictwa

Otrzymują:

  1. Strony postępowania (obwieszczenie - tablica ogłoszeń we wsi Lutomierzyn i Niedarzyn, tablica ogłoszeń UG Baboszewo oraz strona BIP Gminy Baboszewo bip.gminababoszewo.pl)
  2. a/a

Sprawę prowadzi: Paulina Dobrzyńska, tel. (23) 661 10 91 w. 37

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Paulina Dobrzyńska
    data wytworzenia: 2022-01-19
  • opublikował: Paulina Dobrzyńska
    data publikacji: 2022-01-19 09:46
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 11:03:14
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net