Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Baboszewie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminababoszewo.pl

Treść strony

Sekretarz Gminy: 

Wojciech Wolder

pok. 5, tel. 23 661 10 91 wew. 15

e-mail: wolder@gminababoszewo.pl

Sekretarz Gminy wykonuje następujące zadania:

  • wykonuje inne czynności wynikające z poleceń lub powierzeń Wójta.
  • przeprowadza kontrole wewnętrzne w zakresie ustalonym w załączniku nr 3 do regulaminu,
  • prowadzi kontrolę zarządczą w Urzędzie,
  • podpisuje pisma i decyzje w granicach udzielonego upoważnienia przez Wójta,
  • stwierdza własnoręczność podpisów na potrzeby własne Urzędu,
  • przyjmuje ustne świadczenia woli spadkodawców,
  • dokonuje analizy oświadczeń majątkowych składanych Wójtowi przez Radnych, pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych,
  • koordynuje procedury związane ze służbą przygotowawczą zatrudnianych pracowników samorządowych,
  • organizuje służbę przygotowawczą dla pracowników podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym oraz prowadzi dokumentację z tym związaną, w porozumieniu z Referatem Organizacyjnym,
  • koordynuje procedurę przeprowadzania ocen okresowych pracowników,
  • współpracuje z Referatem Organizacyjnym w zakresie promocji Gminy, współpracy regionalnej i z zagranicą,
  • sprawuje nadzór nad wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skierowane przez sąd,
  • sprawuje nadzór nad świetlicami, sporządza regulaminy korzystania ze świetlic, umowy najmu dla obiektów, w których nie wyznaczono opiekuna,
  • sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Świetlicy Środowiskowej, współpracuje z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  • sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Hali Sportowo-Widowiskowej,
  • weryfikuje wnioski o wyrażenie zgody na wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • sprawuje nadzór nad przygotowaniem, przeprowadzeniem oraz realizacją zamówień publicznych,
  • współpracuje z kierownikami Referatów przy opracowywaniu zakresów czynności dla pracowników Referatów,
  • koordynuje organizacją szkoleń i narad pracowniczych,
  • wykonuje zadania związane z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządowych oraz innych organów dla których obsługę techniczną prowadzą samorządy gminne, ławników zgodnie z zakresem ustalonym w ordynacjach wyborczych i innych ustawach oraz zapewnia obsługę organizacyjno-techniczną referendów i konsultacji społecznych przy współpracy z kierownikami Referatów,
  • wykonuje obowiązki pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością,
  • zapewnia zgodność działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  • nadzoruje rzetelność i terminowość załatwiania spraw,
  • prowadzi sprawy z zakresu skarg i wniosków, opracowuje odpowiedzi na wystąpienia Rzecznika Praw Obywatelskich, Posłów i Senatorów w porozumieniu z Referatem Organizacyjnym,
  • prowadzi zbiór przepisów gminnych i udostępnia je do wglądu zainteresowanym,
  • prowadzi całokształt spraw związanych ze zmianą granic administracyjnych Gminy,
  • współtworzy projekty statutów, programów w porozumieniu z kierownikami Referatów i kierownikami jednostek organizacyjnych gminy,
  • sporządza projekt struktury organizacyjnej Urzędu, regulaminów wewnętrznych w tym opracowuje regulaminy organizacyjne, regulamin wynagradzania, instrukcje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urzędu,
  • przeglądanie i dekretowanie korespondencji,
  • sprawuje nadzór nad organizacją pracy Urzędu i koordynuje działania poszczególnych Referatów,
  • koordynuje prace związane z opracowaniem materiałów pod obrady Rady Gminy w porozumieniu z Biurem Rady i kierownikami Referatów,
  • bierze udział w sesjach i komisjach Rady Gminy,
  • zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu,

 

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7725
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-12-10 10:32:55